z okazji modernizacji sklepu kupuj taniej 20% z kodem nowalui  0000000 31.07.2025

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia produktu bez wad.

  2. W przypadku gdy zakupiony produkt jest wadliwy, Klient ma prawo do złożenia Sprzedającemu reklamacji z tytułu rękojmi (podstawa prawna: Kodeks Cywilny).

  3. Reklamacja powinna zostać złożona poprzez wiadomość e-mail na adres luizaporowska.sklep@gmail.com, w tytule wiadomości należy wpisać “Reklamacja do zamówienia nr…” (w miejscu kropek należy wpisać numer zamówienia, z którego pochodzi wadliwy produkt).

  4. W treści wiadomości e-mail należy podać powód reklamacji oraz dane Kupującego (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu), załączając zdjęcie wadliwego produktu, jeśli jest to możliwe. Jeśli nie ma możliwości przekazania zdjęcia, należy poinformować Sprzedawcę dlaczego.

  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości e-mail.

  6. W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (z powodu braku identycznego produktu), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny wadliwego produktu wraz z kosztem dostawy lub zaproponuje Klientowi inny dostępny w sklepie produkt o tej samej wartości.

  7. Klient wysyła wadliwy produkt z dołączonym paragonem zakupu na swój koszt na adres:
    Lui - Luiza Zaporowska
    ul. A. Świętochowskiego 1a
    21-400 Łuków

  1. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

Zwroty

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem Sprzedawcy, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu. 

  2. Klient powinien powiadomić Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość email na adres: luizaporowska.sklep@gmail.com.

  3. Wraz z odsyłanym produktem do przesyłki należy dołączyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz paragon fiskalny. Dołączenie paragonu fiskalnego jest podstawą do przyjęcia zwrotu.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. 



Załącznik do zwrotów

(imię i nazwisko Klienta)…………………………

 (adres Klienta) ……………………………….. 

(nazwa Sprzedawcy) ……………………….. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ……………………….... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………

 .............................. data i podpis Klienta

 Jako numer umowy należy podać numer zamówienia 

  1. Zwracany produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
  2. Zwracany produkt należy wysłać w opakowaniu firmowym (jeśli towar taki posiadał) z dołączonym dokumentem sprzedaży (paragon fiskalny), na adres: Lui - Luiza Zaporowska ul. Aleksandra Świętochowskiego 1A 21-400 Łuków
  3. Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty za jaką Klient zakupił zwracany produkt. Koszty odesłania produktu ponosi Klient. 
  4. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
  5. Zwrot pieniędzy za odesłany produkt nastąpi w terminie 5 dni od daty otrzymania produktu przez Sprzedawcę przelewem na konto, z którego nastąpiła płatność za zwracany produkt.
  6. Klient ma prawo bezpłatnie wymienić produkt na inny, jeśli cena obu produktów jest jednakowa. 
  7. W przypadku wymiany produktu koszt odesłania ponosi Klient, natomiast koszt dostarczenia produktu na wymianę ponosi Sprzedawca.
  8. Produkt odesłany na wymianę nie może nosić śladów użytkowania ani zniszczeń i musi być odesłany w opakowaniu firmowym