Reklamacje i zwroty
Reklamacje
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia produktu bez wad.
-
W przypadku gdy zakupiony produkt jest wadliwy, Klient ma prawo do złożenia Sprzedającemu reklamacji z tytułu rękojmi (podstawa prawna: Kodeks Cywilny).
-
Reklamacja powinna zostać złożona poprzez wiadomość e-mail na adres luizaporowska.sklep@gmail.com, w tytule wiadomości należy wpisać “Reklamacja do zamówienia nr…” (w miejscu kropek należy wpisać numer zamówienia, z którego pochodzi wadliwy produkt).
-
W treści wiadomości e-mail należy podać powód reklamacji oraz dane Kupującego (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu), załączając zdjęcie wadliwego produktu, jeśli jest to możliwe. Jeśli nie ma możliwości przekazania zdjęcia, należy poinformować Sprzedawcę dlaczego.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości e-mail.
-
W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (z powodu braku identycznego produktu), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny wadliwego produktu wraz z kosztem dostawy lub zaproponuje Klientowi inny dostępny w sklepie produkt o tej samej wartości.
-
Klient wysyła wadliwy produkt z dołączonym paragonem zakupu na swój koszt na adres:
Lui - Luiza Zaporowska
ul. A. Świętochowskiego 1a
21-400 Łuków
-
Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
Zwroty
-
Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem Sprzedawcy, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu.
-
Klient powinien powiadomić Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość email na adres: luizaporowska.sklep@gmail.com.
- Wraz z odsyłanym produktem do przesyłki należy dołączyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz paragon fiskalny. Dołączenie paragonu fiskalnego jest podstawą do przyjęcia zwrotu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
Załącznik do zwrotów
(imię i nazwisko Klienta)…………………………
(adres Klienta) ………………………………..
(nazwa Sprzedawcy) ………………………..
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ……………………….... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………
.............................. data i podpis Klienta
Jako numer umowy należy podać numer zamówienia
- Zwracany produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
- Zwracany produkt należy wysłać w opakowaniu firmowym (jeśli towar taki posiadał) z dołączonym dokumentem sprzedaży (paragon fiskalny), na adres: Lui - Luiza Zaporowska ul. Aleksandra Świętochowskiego 1A 21-400 Łuków
- Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty za jaką Klient zakupił zwracany produkt. Koszty odesłania produktu ponosi Klient.
- Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
- Zwrot pieniędzy za odesłany produkt nastąpi w terminie 5 dni od daty otrzymania produktu przez Sprzedawcę przelewem na konto, z którego nastąpiła płatność za zwracany produkt.
- Klient ma prawo bezpłatnie wymienić produkt na inny, jeśli cena obu produktów jest jednakowa.
- W przypadku wymiany produktu koszt odesłania ponosi Klient, natomiast koszt dostarczenia produktu na wymianę ponosi Sprzedawca.
- Produkt odesłany na wymianę nie może nosić śladów użytkowania ani zniszczeń i musi być odesłany w opakowaniu firmowym